Strona Główna OceniamPrzepływomierz Audi 80 B4 przepływomierz Passat B5 Warszawa przepływomierz powietrza Passat B5 przepływowy ogrzewacz wody 220V przepływomierz Rover 620 Si przepłukiwanie nagrzewnicy Matiz Przepływomierz VOLVO BOSCH
  • nastepny pomysl
  • ministrstwo finansow
  • 2222sns medeli2222
  • gadu gadu na gB3os
  • slownik polsko rosyjski bez cyrylicy
  • zaklady psychiatryczne
  • ktrdy na Krzyne
  • wypadanie wsw
  • E39 H7 OPRAWKA
  •  

    Oceniam

    Temat: Koszt regeneracji pompy wtryskowej Denso V5
    No mnie tez ta po liftingu z 2000 r o wiele bardziej sie podoba jest w dechę. Tyle że wszystko od 19 000 się zaczyna. Ale teraz wiem, że warto poczekać i szukać tych po liftingu.

    Co do 6 to nie mam pytań, jest piękna. Pamiętam że w testach autoświata zawsze wymiatała. Tyle, że tam już montują silnik z Common Railem - super jazda ale awaryjny straszliwie, jak coś się sypnie to tragedia. Ja miałem BMW 530d - rakieta. Jednak jak siadła mi turbina i przepływomierz (5000+1300zł) to zacząłem kochać starsze konstrukcje diesla. Zapodałem sobie Mondeo z silnikiem 1,8 TD - ale to był znowu muł nieziemski. Po tych doświadczeniach wróciłem do BMW 325 tds - ale auto było katastrofą (moja wina bo miłość do tej marki przysłaniła mi wszystkie wady kupowanego egz.).

    Żeby nie nudzić , własnie Mazda 626 z silnikiem DiTD wydała mi się odpowiednim autem łaczącym niezawodność, prostotę diesla starszej generacji i dobrymi osiągami.

    Dzięki wszystkim za pomoc i odpowiedzi i idę szukać Mazdy 626 po lifcie albo może coś innego.
    Źródło: froum.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=41713



    Temat: Brak mocy (73KM), słabe (wolno się zbiera) ciśnienie doładowania
    Dziekuje za sprostowania.

    Tak, bazuje na ECD-V5, manual od 626 RF i od mazdy protege 5.
    Sa tam tabelki co na co wplywa (wejscie, wyjscie, objaw).
    Nie wiem jak sie wkleja tabelki, ale poszukaj jak masz cos wiecej niz ECD-V5.

    Odnosze sie tylko do silnika po liftingu czyli RF4F (euro3) bo taki mam.
    Tam sa te czujniki wiec pomyslalem, ze jak zolw to moze cos nie tak z przeplywomierzem. Nie jestem mechanikiem tylko uzytkownikiem wiec pewno zdarza sie, ze cos pomieszam.

    Ogolnie dokumentacja do DITD jest skapa i bez dodatkowej wiedzy technicznej (praktycznej jak i teoretycznej) dotyczacej pracy silnikow diesla i czujnikow (po co sa i dlaczego jest ich tak duzo) nie mozna stwierdzic na odleglosci co jest zle jak sa takie a takie problemy/objawy.

    Forum jest do wymiany wysli i dyskusji....a tylko osobista wizyta u mechanika moze sprawic, ze samochod zacznie jezdzi (lepiej lub gorzej) :-)

    Pozdrawiam
    M.
    Źródło: froum.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=32975


    Temat: LPG w Madziach...
    " />mam inastlkę z kompem w 626 GE, jeździ to ale nie rewelacja, (poszukaj w archiwum, kiedyś tam to opisałem) używam jej na trasy, po mieście śmigam na Pb. Nie chce mi się jej przebdować, bo tym autem teraz śmiga moja żona a ona nie lubi gazu i przy przebiegu tym autem rzędu 1,5-2,0 kkm miesięcznie nie bede z tym już nic robił, bo albo sprzedam mazdę niebawem albo ją zostawię jako pomocnicze auto, więc tak czy tak nie bedzie juz sporego miesięcznego przebiegu żeby modyfikowac instalkę. jedno co dobre, że nigdy nie miałem strzału i dzięki temu na 100% mam sprawny przepływomierz.
    tak czy tak jesli kiedyś założe gaz do auta to tylko sekwencyjny,a ponieważ jeżdżę na codzin różnymi autami więc nie będę gazu wkładał wcale.

    a lepsze od gazu jest jakieś TDi, tylko, że to już wydatek, bo bezpośredni wtrysk do diesla to robią dopiero od chyba z 5-6 lat i mało na razie jakiś udanych japońców z common railem. (oprócz D4D Toyoty)
    Tu prym wiedzie koncern PSA (perzot, cytryna i ich HDI) i WV group (seaty, skody, audiki i wolfy i ich TDi).
    Dużym testem i swojego rodzaju nowością jest TDCi z Forda.



    ........................ a miało być o gazie ............
    Źródło: beta.tuningforum.pl/viewtopic.php?t=45527


    Temat: Mazda 626 IV Gen... ? Zna ktoś ?
    " />Witam, jeżeli zastanawiasz się nad tym modelem mazdy 626 to wystrzegaj się diesla, te silniki to comprex, jest to kompletnie nie udana jednostka napędowa ciągle sie psuje, jeżeli już to bierz 1,8 benzyne + gaz jedyne co pada w tym aucie to przepływomierz ale to raz na dwa lata wymienisz i bedzie ok. A komfort auta jest nie samowity, ojciec taka ma tylko ze z 96r w pelnej opcji i zlego zdania o aucie powiedziec nie moze.
    Źródło: forum.prawojazdy.com.pl/viewtopic.php?t=13122